close
מחפשים פתרונות בתחום משאבי אנוש לחברה שלכם? השאירו פרטים:

    *בחרו תחום
    צרו קשר
    דף ראשי » המגזין » ממנהל למוביל דיגיטלי: המובילים הדיגיטליים של הייצור
    left right

    מוביל דיגיטלי

    שינויים דיגיטלים באירגונים

    אוטומציה, רובוטיקה ובינה מלאכותית מעצבים מחדש את הייצור – ממריצים את הפרודוקטיביות, מגבירים את הגמישות ומשפיעים בצורה משמעותית על כוח העבודה. ארגונים בעלי ביצועים גבוהים משדרגים את המיומנויות של הצוותים שלהם כדי להשלים את היכולת הטכנולוגית ולבצע משימות חדשות שמכונות אינן מסוגלות לבצע. הפנמה של מהפכת המיומנויות דורשת מנהיגות המעודדת תרבות של למידה וגמישות. שינוי הוא ה"נורמלי" החדש. הוא מתחיל במודלים לחיקוי הניצבים בראש הפירמידה הארגונית שמדגימים איך הם עצמם מאמצים במהירות את השינוי.

    ManpowerGroup ניתחה את מהפכת המיומנויות הדרושה כדי לתמוך בעתיד התעשייה במאמר חדש: “PLACEHOLDER TITLE.” למרות שתעשיית הייצור הייתה המודל שבו התמקדנו, התובנות שאספנו אינו מוגבלות לרצפת הייצור. רבים מממצאינו מתייחסים לכל התעשיות ואפשר לסכמם בשתי תובנות עיקריות:

    1. אפשר לנתח תעשיות וארגונים לניבוי הצרכים העתידיים של כוח העבודה. אנחנו יכולים לעשות זאת, לכן עלינו לעשות זאת כדי לשמור על היתרון שמוביל השינוי.
    2. מיצוב כוח העבודה לקראת העתיד דורש סוג שונה של מנהיגות. ארגונים צריכים לעבור מניהול להובלה דיגיטלית – ליצור קבוצה של מובילים דיגיטליים.

    מובילים דיגיטליים חושבים בצורה אנליטית, מחוברים לטכנולוגיה דיגיטלית ומרגישים נוח לגביה. כמו כל מנהל אחר, עליהם להיות פקחים, מסתגלים במהירות, עמידים ומלאי מוטיבציה. מובילים דיגיטליים צריכים להדגיש את הכישורים הבאים:

    • מיצוי הפוטנציאל של טאלנטים באמצעות בניית תרבות של למידה ופיתוח קריירה
    • האצת ביצועים באמצעות עידוד שיתוף פעולה
    • תעוזה להוביל באמצעות טיפוח חדשנות, נטילת סיכונים מחושבים וניהול קבלת החלטות אמיצות

    תכונות אלה ניתנות ללמידה – וטוב שכך, כיוון שמנהיגים שלומדים נותנים דוגמה לעובדים שמתמודדים עם המשימה לרכוש מיומנויות חדשות.

    הובלה דיגיטלית חיונית להכוונה דיגיטלית של תפקידים בהיקף רחב יותר ברחבי ארגון הייצור. יותר מרבע (28%) ממשרות הייצור והעיבוד ישתנו לחלוטין בעתיד. תעשיות נוספות ימצאו את עצמן בעתיד בשלות במידה שווה לבצע טרנספורמציה. הובלה דיגיטלית צריכה לזהות מובילים דיגיטליים בכוח העבודה עצמו. ManpowerGroup זיהתה שלושה אבות-טיפוס המבוססים על רמת ההשפעה שלהם על הארגון, ואחד מהם הוא חלוציות – שלו נודע תפקיד מרכזי בהנעת שינוי.

    חלוצים הם אותם אנשים בצוות המציעים רעיונות או תהליכים חדשים (אבות-הטיפוס האחרים הם אנשי מפתח שהופכים רעיונות חלוציים לאסטרטגיות מעשיות ויצרנים המבצעים את המשימה ויוצרים את המוצר הסופי).

    אותם חלוצים בכוח העבודה יכולים להשפיע על ספקים ובמיוחד על ספקים אסטרטגיים שאיתם הם מקיימים מערכת יחסים קרובה מאד. פירוש הדבר שהחלטות שמקבל אותו חלוץ בצוות יכולות להדהד לכל אורך רשת האספקה. לעומת זאת, אם מספר המובילים הדיגיטליים ו/או החלוצים בעלי הרעיונות בארגון מועט, כל שדרות הארגון ושרשרת האספקה תחוש במחסור זה. ועל כן יש לטפח הובלה דיגיטלית בכל רמות הארגון. ההובלה הדיגיטלית קובעת את הטון ומאפשרת למנהיגים אחרים להפיץ תהליכים דיגיטליים לכל קצוות הארגון

     

     


    Notice: WP_Scripts::localize נקרא בצורה לא תקינה. The $l10n parameter must be an array. To pass arbitrary data to scripts, use the wp_add_inline_script() function instead. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 5.7.0.) in /var/www/vhosts/manpower.co.il/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 5663
    אל תעבדו בלחפש עבודה

    שלחו קורות חיים ואם אין, השאירו פרטים
    ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן

    * שדות חובה
    אל תעבדו בלחפש עבודה

    שלחו קורות חיים ואם אין, השאירו פרטים
    ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן

    תחומי העיסוק שמעניינים אותי

    * שדות חובה
    תודה!

    הפרטים התקבלו בהצלחה.
    אנחנו כבר מחפשים את העבודה הבאה שלך
    ונעדכן אותך בהקדם.

    תודה!

    הפרטים התקבלו בהצלחה.
    אנחנו כבר מחפשים את העבודה הבאה שלך
    ונעדכן אותך בהקדם.