// !-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 674976774 --> ?>
It's your time to shine
דף ראשי » המגזין » עוברים ראיון און ליין בהצלחה – מיטל ברמי

חיייך למצלמה והסתר את החתול...

ריכזנו עבורכם כללים מנצחים, להצלחה בראיון עבודה On Iine

 

 

 

 

ככה עושים את זה: לעבור ריאיון עבודה אונליין בהצלחה

המציאות העכשווית מחייבת אותנו לשנות הרגלים ואחד מהם הוא שיחות עם מראיינים דרך המחשב. למיטל ברמי, סמנכ"לית בחברת Manpower, יש כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה כמו שצריך ולהימנע מטעויות

החיים במציאות העכשווית מלאים באתגרים חדשים, כולל ראיונות עבודה אונליין, במקום להגיע למשרד. בשל כך, כדאי להתכונן בהתאם ולדעת מה לעשות, ולא פחות חשוב מכך, מה לא לעשות כאשר אתם מנסים להרשים את המראיין שנמצא בצד השני של המסך.

למיטל ברמי, סמנכ"לית בחברת ההשמה Manpower, יש כמה טיפים חשובים מאוד עבורכם, כאלה שיכולים לעשות את כל ההבדל ולעזור לכם להשיג את הג'וב שבניתם עליו.

ריאיון עבודה אונליין = ריאיון עבודה רגיל

בלי איחורים, בלי תירוצים. תגיעו בזמן ותתאימו את הלבוש לסוג המשרה ולסגנון שאתם רוצים לשדר עבור המראיין.

עוד משהו חשוב לגבי הלבוש: במצלמה כמובן שלא רואים את כל הגוף שלכם, בניגוד להגעה למשרד. זה לא משנה. הקפידו על הופעה מלאה (כן, כולל מכנסיים), כזו שעוזרת לכם להרגיש גם כמו שצריך וגם רשמיים.

בלי שטויות

בזום יש אפשרויות לרקע וירטואלי (פריז, אצטדיון כדורגל, כל מה שתרצו) ואתם מרגישים בבית, כי אתם באמת בבית, אבל חשוב שתעצבו את הסביבה כך שתהיה נעימה לעין. בלי סלי כביסה ברקע. עדיף ספר אהוב או תמונה מיוחדת. וחשוב – צלמו את עצמכם בגובה העיניים.

שפת גוף

הישארו קשובים ומרוכזים, עיניים על המראיין ולא לתקרה. אל תגעו בפנים מתוך לחץ. שדרו ביטחון ונינוחות. ותנו תשובות לעניין – ענו על מה שנשאלתם, ולא מסביב.

תשובות ממוקדות

בשונה מראיון פרונטלי, ראיון וידאו אינו נערך במשרדים או במקום מפגש כלשהו ולכן מטבעו הוא עשוי להיות קצר וממוקד יותר. לכן חשוב מאוד שתגיעו מוכנים מבחינת המסר שאתם רוצים להעביר ולענות בתשובות ממוקדות. אל תענו על מה שלא נשאלתם והקפידו לענות לעניין לשאלות שאתם נשאלים.

תהיו רציניים וענייניים

נכון שבשונה מריאיון עבודה פרונטלי, ריאיון עבודה אונליין לא כולל לחיצת יד, אבל מדובר בראיון עבודה לכל דבר ולכן עליכם לנהוג בדיוק כפי שהייתם נוהגים אם היה עליכם לעבור ראיון פרונטלי "רגיל". עליכם להתכונן אליו היטב, להכיר את החברה והתפקיד אליו אתם מועמדים ולהותיר רושם טוב על המראיינים – הן מבחינת הידע המקצועי והן מבחינת האישיות שלכם.

לכתבות נוספות, למשרות במגוון תחומים ולשליחת קורות חיים הקליקו כאן

אל תעבדו בלחפש עבודה

שלחו קורות חיים ואם אין, השאירו פרטים
ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן

* שדות חובה
אל תעבדו בלחפש עבודה

שלחו קורות חיים ואם אין, השאירו פרטים
ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן

תחומי העיסוק שמעניינים אותי

* שדות חובה
תודה!

הפרטים התקבלו בהצלחה.
אנחנו כבר מחפשים את העבודה הבאה שלך
ונעדכן אותך בהקדם.

תודה!

הפרטים התקבלו בהצלחה.
אנחנו כבר מחפשים את העבודה הבאה שלך
ונעדכן אותך בהקדם.