// !-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 674976774 --> ?>
close
מחפשים פתרונות בתחום משאבי אנוש לחברה שלכם? השאירו פרטים:

    שם ארגון
    נושא
    דואר אלקטרוני
    טלפון
    תוכן ההודעה
    איננו מגייסים לתחום הניקיון, המלצרות והאבטחה*
    צרו קשר
    דף ראשי » המגזין » המגמות הטכנולוגיות
    left right

    הדרכים בהם יוכלו העובדים להתמודד עם המהפכה הטכנולוגית

    הדרכים שבהן יוכלו עובדים להיערך לקראת המשך המהפכה הטכנולוגית

    מתוך  דוח – 21 המגמות המובילות לשנת 2021 של ManpowerGroup

    במרוצת העשורים האחרונים, המהפכה הדיגיטלית נעשתה אט-אט לחלק מכל ההיבטים של חיינו, החל בקריאת מיילים מהעבודה בטלפונים שלנו ועד סטרימינג של תוכניות טלוויזיה בלילה. אולם בשנה החולפת, שינתה הטכנולוגיה לחלוטין את האופן שבו אנחנו מנהלים את עבודתנו, החל מקיום פגישות זום מכל מקום ועד התאמת שעות העבודה שלנו לתרבות העבודה 'המחוברת תמיד' שלנו. לפניכם הדרכים שבהן יוכלו עובדים להיערך לקראת המשך המהפכה הטכנולוגית ולהשתתף בה.

    בני אדם עובדים יחד עם מכונות

    עד 2025, פרק הזמן שאנשים יקדישו לביצוע משימות שוטפות בעבודה יהיה שווה למשך הזמן שמכונות יעשו זאת, כך קובע הפורום הכלכלי העולמי. הדבר יבטל אמנם את הצורך בתפקידים מסוימים, אך הוא גם יפתח הזדמנויות חדשות. מספר גדל והולך של מקצועות חדשים משקף את חשיבותה המתמשכת של אינטראקציה אנושית בכלכלה החדשה, עם ביקוש גדל והולך לעובדים בכלכלת טיפול ובכלכלה ירוקה; תפקידים בשיווק, מכירות וייצור תוכן; וכן תפקידים בחזית של אנשים ותרבות.

    כולם עובדים בחברות טכנולוגיות

    המשמעות של צמיחת הסייבר ושל עבודה מרחוק היא שכל חברה חייבת להיות חברה טכנולוגית כדי שתוכל להתחרות וליצור יותר ערך. לגבי עובדים, פירוש הדבר להיות מביני עניין, לשדרג מיומנויות קיימות ולרכוש מיומנויות חדשות כדי להישאר מעודכנים במגמות הדיגיטליות העדכניות. מיומנויות אלה יכולות גם לעזור לכם להיות בעלי כישורים רב-גוניים וחלק מ"צוות על" המשלב בתוכו את הטוב שבמיומנויות אנושיות ובמכונות חכמות לפתרון בעיות בעבודה משותפת.

    טכנולוגיה לשיפור הרווחה האישית

    המשבר הבריאותי, הכלכלי והחברתי של השנה החולפת יצר גישה של אנשים-תחילה מצד חברות. פירוש הדבר שיותר ויותר עובדים יצפו שמחלקת משאבי האנוש תספק להם משאבים וירטואליים וטכנולוגיים שיסייעו להם לשדרג מיומנויות קיימות, או לרכוש מיומנויות חדשות וליצור מחויבות רבה יותר של עובדים.

    מהפכת ההשכלה

    שנים, חודשים ולעתים אף שבועות יהיו פרקי זמן ארוכים מדי להמתנה להשגת מיומנויות חדשות בעבודה. הצורך המתמשך בשדרוג מיומנויות קיימות וברכישת מיומנויות חדשות ישנה את עתיד ההשכלה ואת אורכם ומשכם של קורסים ולימודים לתארים אקדמיים. יחידים וארגונים יעברו לאימון לפי דרישה, השתלמות קצרה בתחום טכני כלשהו, הוראה וירטואלית ולמידה מבוססת אינטרנט שיסייעו ליחידים להתפתח לטאלנטים ולארגונים לפתח ולהצמיח טאלנטים.

    עם האצת השינויים הטכנולוגיים, כולם צריכים להיערך לקראת המשרות המשתנות של המחר, כולל משרות בכלכלה ירוקה, תפקידים בחזית כלכלת הנתונים וה-AI (בינה מלאכותית), וכן לתפקידים חדשים בהנדסה, במחשוב ענן ובפיתוח מוצרים. כולם יעבדו בחברות טכנולוגיות – זה רק עניין של הבנת המציאות הזו והיערכות לקראתה.

    לקריאת הדוח המלא על 21 המגמות המובילות לשנת 2021 של ManpowerGroup לחצו כאן

    אל תעבדו בלחפש עבודה

    שלחו קורות חיים ואם אין, השאירו פרטים
    ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן

    * שדות חובה
    אל תעבדו בלחפש עבודה

    שלחו קורות חיים ואם אין, השאירו פרטים
    ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן

    תחומי העיסוק שמעניינים אותי

    * שדות חובה
    תודה!

    הפרטים התקבלו בהצלחה.
    אנחנו כבר מחפשים את העבודה הבאה שלך
    ונעדכן אותך בהקדם.

    תודה!

    הפרטים התקבלו בהצלחה.
    אנחנו כבר מחפשים את העבודה הבאה שלך
    ונעדכן אותך בהקדם.