// !-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 674976774 --> ?>
It's your time to shine
דף ראשי » המגזין » להישאר בפסגה בגיל 50+
left right

העולם שייך לצעירים ?

שדרוג מיומנויות לבני ה 50+

שדרוג מיומנויות לבני ה 50+

שדרגו מיומנויות וקבלו הצעות חדשות

 

בני 50+? קל להיגרר לחיבוק המנחם של ביטחון תעסוקתי ולאפשר לו להאט את פיתוח יעדי הקריירה המקצועית. מעוניינים לקדם את הקריירה, להניע אותה לתחום חדש או אפילו חיפוש עבודה חדשה לחלוטין? שוק העבודה של היום שונה מאד ממה שהכרתם בשנות עבודתכם הראשונות.

המציאות כיום שונה באופן קיצוני מהיציבות היחסית שאפיינה את שנותיכם הראשונות בעולם העבודה המקצועי, כשהתחריתם להותיר חותם. הטכנולוגיה שונה, הדרך שבה אנשים מתקשרים זה עם זה שונה, והמשרות היום שונות.

לכן, אין זה מפתיע שרבים חשים עצבנות מסוימת בבואם להעריך את עצמם מול סביבת העבודה העכשווית. אלה שחושבים קדימה חייבים לשאול את עצמם "איך משתלבים בתמונה הגדולה?"

מגדירים אילו מיומנויות מחפשים המעסיקים במועמדים הטובים היותר שלהם

מכינים רשימה של המיומנויות האישיות, ההישגים והניסיון. משתמשים ברשימת המיומנויות האישיות האלה כדי להתאים לדרישות התפקיד הרצוי. יש להתייחס במיוחד לשאלות הבאות:

  1. אילו משרות מתאימות לך עכשיו?
  2. אילו משרות מחייבות השכלה והכשרה מיוחדות?
  3. אילו הזדמנויות קידום מציעות משרות אלה לטווח הארוך?
  4. אילו משרות מתאימות במיוחד לאישיות שלך?
  5. באילו מיומנויות וכישורים ברצונך להשתמש?

ברגע שענית על השאלות האלה, יש להכין רשימה מה למדת. כך קל יותר להחליט בדיוק אילו מיומנויות מקצועיות נדרשות כדי להצליח בתעסוקה או בהזדמנות הבאה לבניית הקריירה.

כדאי לשדרג מיומנויות?

אם רוצים לשדרג מיומנויות כדי לזכות בתפקיד החדש, חייבים לרצות ללמוד. שדרוג המיומנויות הוא מונח מצועצע לתכנון ופיתוח קריירה. כשאדם רוכש מיומנויות חדשות או בונה על מיומנויות קיימות – שדרוג מיומנויות הוא השלב הבא בהכשרה. זה בדרך כלל קורה באמצעות הכשרה מקצועית ברמת לימודי תעודה או הסמכה, למרות שלא תמיד נדרשת הסמכה. קיימות מספר אפשרויות לשדרוג מיומנויות שיוזכרו בהמשך, כדי להניע את התהליך.

הצטרפות לאיגודים מקצועיים

לכל מקצוע יש איגודים מקצועיים משלו. האיגודים המקצועיים מציעים יתרונות מעשיים לחברי האיגוד. היתרונות כוללים אישורים, כנסים, וובינרים, יצירת קשרים ולוח דרושים. בנוסף, איגודים מקצועיים מציעים לעתים קרובות מחקרים כך שחברי האיגוד יכולים להתעדכן במגמות עכשוויות המעצבות את התעשייה. כל היתרונות האלה חשובים לכל אדם שמחפש עבודה. מומלץ להצטרף לאיגודים מקצועיים מוכרים ולהישאר מעודכנים.

לימוד מתמשך

ייתכן שכל מה שדרוש כדי לסגור את פערי המיומנויות הוא להירשם לקורס אחד או שניים. מכללות מקצועיות וקורסים מקוונים מציעים אפשרויות כדאיות כלכלית. אפשר גם ללמוד בקורסים למנהלים המציעים תעודות במסלולים מהירים והזדמנויות טובות ליצירת קשרים עם מנהלים אחרים – דרך נוספת לשמוע על משרות בשוק שאינן נראות לעין.

התנדבות

כיוון שכבר השקעתם זמן לשיפור המיומנויות הנדרשות לעולם העבודה, סביר שתרשימו את המעסיקים העתידיים שלכם. כמובן שתעודה יכולה לסייע בכך, אבל דרך טובה יותר היא להראות שהמיומנויות אכן עומדות לרשותכם. דרך מצוינת היא התנדבות, וכך מיישמים הלכה למעשה. קיימים ארגונים רבים ללא כוונת רווח שמחפשים מתנדבים בעלי המיומנויות שרכשתם לאחרונה.

ללא קשר לסוג העבודה הנוכחית, או לעבודה הרצויה בעתיד, חיוני להמשיך ללמוד כדי לקדם את הקריירה. שוק העבודה של היום הוא תחרותי במיוחד ומעסיקים תמיד מחפשים את המועמדים הטובים ביותר, בעלי המיומנויות הדרושות והיכולת להסתגל לסביבה המודרנית המשתנה כל הזמן. בגיל 50+ יש לכם ניסיון ותובנות אדירים להציע. שדרוג מיומנויות יהפוך אתכם אטרקטיביים יותר.

אל תעבדו בלחפש עבודה

שלחו קורות חיים ואם אין, השאירו פרטים
ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן

* שדות חובה
אל תעבדו בלחפש עבודה

שלחו קורות חיים ואם אין, השאירו פרטים
ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן

תחומי העיסוק שמעניינים אותי

* שדות חובה
תודה!

הפרטים התקבלו בהצלחה.
אנחנו כבר מחפשים את העבודה הבאה שלך
ונעדכן אותך בהקדם.

תודה!

הפרטים התקבלו בהצלחה.
אנחנו כבר מחפשים את העבודה הבאה שלך
ונעדכן אותך בהקדם.