// !-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 674976774 --> ?>
It's your time to shine
דף ראשי » המגזין » קשר אישי לתחום הפיננסים והכספים
left right

קשר אישי לתחום הפיננסים והכספים

קשר אישי לתחום הפיננסים והכספים

 

 

 

ג'וב החלומות הזה קיים בכל חברה. למה שלא תיקחו אותו?

הייטק, סטארט-אפ, חברות ביטחוניות, מוסדות רפואיים ועוד – כולם זקוקים לאנשים שמגיעים מעולם הפיננסים והכספים, עולם יציב וחזק, שלא מפסיק להתפתח. אז איך נגיע למשרה הבאה שלנו? ב-Manpower מחכה לכם צוות מומחה, שילווה אתכם מההיכרות ועד לחתימה על החוזה

 

בכל חברה, לא משנה במה היא עוסקת, יש מקצועות שתמיד נדרשים וחלק גדול מהם מגיעים מתחום הפיננסים והכספים. מדובר בעולם יציב, חזק וכזה שנמצא בצמיחה מתמדת והתפתחות.

אז אם גם אתם בעלי תואר בכלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים, ראיית חשבון ועוד, ומחפשים את הדרך שלכם להיכנס לתחום, כדאי שתצרו קשר עם Manpower.

תמי קאשי היא מנהלת תחום הפיננסים והכספים בקבוצת Manpower ישראל והיא מסבירה שהלקוחות שמחפשים את העובדים החדשים שלהם מגיעים ממגוון רחב של חברות, הן מהסקטור הפרטי והן מהציבורי, כולל חברות הייטק וסטארט-אפ, פיננסים וביטוח, חברות ביטחוניות וחברות תקשורת, רשתות קמעונאיות, תעשיית המזון, מוסדות רפואיים ואקדמיים ועוד.

ב-Manpower תמצאו צוות מומחה של יועצי השמה עם התמחות בתחום הפיננסים והכספים, שמחכים רק לכם. הם יכוונו אתכם ויסייעו באופן הטוב ביותר בבחירת מסלול הקריירה. מגוון המשרות באתר מתעדכן מדי יום וניתן למצוא משרות של מנהלי חשבונות, חשבי שכר, כלכלנים ואנליסטים, רואי חשבון, חשבים ועוזרי חשבים, מנהלי וסמנכ"לי כספים, מנהלי מחלקה כלכלית, תפקידי גבייה, פיקוח וביקורת פנים ועוד שלל אפשרויות נוספות, הכל מתוך מאגר המשרות הגדול בארץ.

הליווי המקצועי והאישי שתקבלו, החל משלב ההיכרות, דרך ראיונות העבודה ועד לניהול המשא ומתן והחתימה על החוזה, יעזור לכם בבחירת המקום הנכון, לא משנה אם אתם כבר בעלי ניסיון, סיימתם התמחות, נמצאים במהלכה או השלמתם את הלימודים וזמינים למשרה מלאה או חלקית.

צרו קשר עם צוות המומחים של Manpower וצאו למסע משותף, בסיומו תמצאו את מקום העבודה שתואם את הציפיות והרצונות שלכם.

אל תעבדו בלחפש עבודה

שלחו קורות חיים ואם אין, השאירו פרטים
ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן

* שדות חובה
אל תעבדו בלחפש עבודה

שלחו קורות חיים ואם אין, השאירו פרטים
ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן

תחומי העיסוק שמעניינים אותי

* שדות חובה
תודה!

הפרטים התקבלו בהצלחה.
אנחנו כבר מחפשים את העבודה הבאה שלך
ונעדכן אותך בהקדם.

תודה!

הפרטים התקבלו בהצלחה.
אנחנו כבר מחפשים את העבודה הבאה שלך
ונעדכן אותך בהקדם.