// !-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 674976774 --> ?>
It's your time to shine
דף ראשי » המגזין » talent בשבילך
left right

נעים להכיר - Talent בשבילך

איך תדע לבחור את מקום העבודה הבא

                                                              קשר ישיר למקצוענים: ספי תעזור לכם לבנות קריירה או לעבור הסבה

נדמה לכם שאתם "זורמים" עם מה שיש ולא מנהלים את הקריירה שלכם? רוצים לעשות הסבה מקצועית או להפוך לעצמאיים וחוששים? זה הזמן לעצור ולבנות את עצמכם. הכירו את Manpower Talent

 

העבודה תופסת חלק מרכזי בחיים שלכם. המקצוע שלכם מכתיב לכם את סדר היום, את רמת ההכנסה ויוצר עבורכם מעגלים חברתיים ומקצועיים חדשים. אך רוב המצטרפים לשוק העבודה לא מתכננים בדיוק במה יעבדו ואיפה יבלו את רוב שעות היום בשנים הקרובות ואינם מתכננים את הקריירה שלהם לעתיד הקרוב.

אתם לא בטוחים או מבולבלים ושואלים את עצמכם למה בכלל להחליט עכשיו? נדמה לכם שאתם "זורמים" עם מה שיש ולא מנהלים את הקריירה שלכם? זה הזמן לעצור ולבנות את עצמכם.
"זמן הוא משהו שלא מבזבזים ובבניית קריירה עדיף להתייעץ עם המומחים", אומרת ספי כנעני בכר, מנהלת Manpower Talent, "אנחנו, המומחים בתחום, נעשה לכם הערכת קריירה ומיקוד. יחד נלמד להכיר את החוזקות והיכולות שלכם, נגלה מהם תחומי העניין שלכם ונתמקד בכיווני קריירה מתאימים בשוק העבודה".

במסגרת בניית הקריירה שלכם נתאים ונעדכן את קורות החיים שלכם, כדי שישקפו את הניסיון וההשכלה הרלוונטיים בהתאם לתפקידים הרצויים. "אנחנו נבנה תכנית אפקטיבית לחיפוש עבודה ונלמד אתכם על שימוש נכון ב-Networking", מוסיפה כנעני בכר, "נראה לכם איך מחפשים עבודה בצורה הטובה ביותר ואיך כדאי להשתמש בקשרים שלכם למצוא עבודה. נפתח לכם מיומנויות להתנהלות נכונה בראיונות עבודה באמצעות תרגול וסימולציות ונבנה תכנית ניהול קריירה ארוכת טווח".

עם הניסיון שצברתם, אתם כבר מותג שיש לו מה להגיד ומה לתת. יש לכם יכולות, אופי, ניסיון, ואת כל זה אתם צריכים לתרגם ליתרון בשוק העבודה. "הייעוץ שלנו מתאים גם למי שמעוניין לעשות הסבת מקצוע, להפוך משכיר לעצמאי, לבנות קריירה שנייה, להיכנס לתפקיד חדש, או להתכונן לפרישה. ולמה כדאי דווקא איתנו? Manpower Talent קיימת כ- 10 שנים, תהליכי הייעוץ בחברה מבוססים על הידע הרב הקיים בקבוצת Manpower בארץ ובעולם, אנחנו מכירים מעולה את שוק התעסוקה הישראלי ומלווים מאות עובדים בשנה בייעוץ ובחיפוש עבודה. אנחנו נוכל למפות ולשקף עבורכם את שוק העבודה – מי הארגונים הרלוונטיים עבורכם, רמות השכר המקובלות, התנאים ומגוון התפקידים הקיים בתחום בו תרצו לעסוק".

אז אם אתם רוצים לבנות את הקריירה שלכם פנו ישירות אל המייל האישי של ספי כנעני בכר, מנהלת קריירה ב-Talent, והיא תתחיל לטפל בעתיד שלכם – [email protected].

למידע נוסף בנושא ייעוץ לקריירה שלכם

אל תעבדו בלחפש עבודה

שלחו קורות חיים ואם אין, השאירו פרטים
ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן

* שדות חובה
אל תעבדו בלחפש עבודה

שלחו קורות חיים ואם אין, השאירו פרטים
ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן

תחומי העיסוק שמעניינים אותי

* שדות חובה
תודה!

הפרטים התקבלו בהצלחה.
אנחנו כבר מחפשים את העבודה הבאה שלך
ונעדכן אותך בהקדם.

תודה!

הפרטים התקבלו בהצלחה.
אנחנו כבר מחפשים את העבודה הבאה שלך
ונעדכן אותך בהקדם.