אבחון וגיוס

" אנחנו מאמינים שחברות מצליחות כאשר מחד, הן בוחרות את האנשים הנכונים לתפקידים השונים ומאידך, שהאנשים עצמם מתאימים לתרבות הארגונית ופורחים ומסופקים בקריירה שלהם. לנו יש את הכלים והתהליכים המתקדמים והמתאימים ביותר על מנת לגרום לכל אלו לקרות "

פרטי התקשרות

2 ממליצים על איי.קיי.טי אבחון והערכה בע"מ

אילנה אלטר בנק לאומי

" עם AKT אבחון והערכה אנחנו מבצעים תהליכי אבחון מורכבים. אנו חשים כי הם משלבים עירוב של פן לוגיסטי גבוה, שירותיות ומקצועיות. התחושה היא שעושים הכל על מנת שנהיה מרוצים ודואגים לרמת שירותיות גבוהה מאוד. דרור עצמו דואג לכל פרט קטן, החל מהאוכל, דרך הזמינות כלפינו, קביעת פגישות וכו'. כל הפרטים מא - ת. לרבות בניית מרכזי הערכה טובים. אנו מרוצים מהיחס אישי והמשובים של המועמדים חיוביים מאוד גם מבחינת התנאים, המקום עצמו. אין ספק כי מדובר בעבודה נקייה, מקצועית ומושקעת "

ליאת וילנצק מטבע

" עבדנו מול AKT כאחד ממכוני האבחון שתמכו בתהליכי הגיוס שלנוAKT ידעו לבדוק היטב את הרצונות שלנו, הבינו את צרכי הארגון ומה נדרש, והציעו בהתאמה סוללת אבחון. יחד בנינו יחד מערך אבחון המותאם לטבע ולתפקידים הספציפיים שלנו. היינו מרוצים משירותיות גבוהה בהיבט הלקוח, קיבלנו פידבקים טובים ממועמדים, המקום עצמו הינו מרשים וחדש. הסיכומים שהם מציעים טובים, נוחים, ומאפשרים שיח פתוח מול הפסיכולוגיים. הדבר מלווה בקבלת עזרה ובזיקוק והבנה של התוצאות. כאשר נתקלנו באי הבנות, חידדנו הפרופילים וביצענו התאמה מחדש ולעיתים עידון ועדכון של התוצאות בהתאם. עבודתם התאפיינת באתיקה ואמת, בנועם הליכות ובמקצועיות . "

איי.קיי.טי אבחון והערכה בע"מ

תחומי התמחות

אבחון, מיון והערכה הן לצרכי גיוס והן כחלק מתהליכי קידום ופיתוח פנים ארגוניים

סוג התאגדות: חברה

שנות ותק: 5 שנות פעילות

גודל פרויקטים:  קטנים/ בינוניים/ גדולים

סקטורים עסקיים: ציבורי/ פיננסי/ תעשייה/ ביטוח/ תקשורת/ הייטק/ שירות

לקוחות עוגן: לאומי, טבע, כיל, הבנק הבינלאומי, איגוד, מנורה מבטחים, הראל, ביטוח ישיר ועוד רבים אחרים

עוד קצת פרטים על איי.קיי.טי אבחון והערכה בע"מ

איי.קיי.טי. הערכות ואבחון בע"מ יעמדו לרשותכם בשירותים:

  • תהליכי אבחון פרטניים לכלל התפקידים וברמות השונות (זוטר, מקצועי, ניהולי)
  • תהליכי אבחון יחידניים לתפקידי ניהול בכירים ולתפקידי Executive (מנכ"ל, סמנכ"לים)
  • תהליכי אבחון ייעודים (מרכזי הערכה) המותאמים לצרכי הלקוח
  • מבדקי כישורים ואישיות ממוחשבים המבוצעים בבית הלקוח

הניסיון שלי

חברת איי. קיי.טי אבחון והערכה נוסדה על מנת לספק פתרון מלא ומענה מיטבי לאבחון, מיון והערכת מועמדים לצרכי תעסוקה. שירותי האבחון של החברה מיועדים הן לאבחון מועמדים לקראת קבלה לארגון והן לצרכי קידום ופיתוח של עובדים, מנהלים וטאלנטים. קשת הפתרונות של החברה כוללת: תהליכי אבחון ממוחשבים בבית הלקוח, תהליכי אבחון פרטניים לכלל התפקידים וברמות שונות במכון, תהליכי אבחון ייעודים (מרכזי הערכה) ללקוח וכן תהליכי אבחון יחידניים המדמים יום בחיי מנהל בכיר בארגון שמיועדים לתפקידי Executive.

לחברה שני סניפים במרכז הארץ ובבאר שבע לנוחיות הלקוחות.

הייחוד של החברה:


  1. האבחון מבוסס על מדגמי עבודה ומותאם לתפקיד אליו מיועד המועמד. המטלות מותאמות לאופי התפקיד ולרמת מורכבותו.

  2. שימת דגש על מידת ההתאמה התרבותית של המועמד לארגון. לאחר אפיון מול הארגון של מאפייני היחידה אליה מיועד המועמד, חוות הדעת של המכון תתייחס למידת ההתאמה של המועמד לסביבה זו.

  3. אי שימוש במבחני השלכה שאינם רלוונטיים לאבחון תעסוקתי

  4. מבדקי כישורים קוגניטיביים אדפטיביים המותאמים לרמת המועמד. בכך, זמן המבחן מתקצר משמעותית, אין תחושת "כישלון" ורמת הדיוק עולה.


 

המידע אודות היועץ ושירותיו מפורסם כפי שהתקבל מהיועץ, ללא כל בדיקה, מצג או התחייבות מצד מנפאואר. השימוש במידע ו/או בשירותי היועץ הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש, בכפוף לתנאי השימוש באתר.