השאלת מומחים בתחום משאבי אנוש

פתרונות מתקדמים לעולמות ה-HR, אצלכם בארגון

לפעמים, נדרשת גמישות עסקית או עולה הצורך בחיסכון במשאבים פנים ארגוניים. בעולם דינמי ותחרותי, ההון האנושי הוא הנכס החשוב ביותר של הארגון ושימורם הוא המפתח להצלחתו. מנהלי משאבי האנוש נדרשים אפוא להיות יעילים ומיומנים, לתמוך ביעדים העסקיים ולאפשר צמיחה והתפתחות של העובדים כדי לתמוך בגמישות עסקית ולהגיע לרווחיות גבוהה. במטרה לספק מענה לאתגרים אלה מציעה Manpower Professional שירות של העסקת מומחי HR לתקופות משתנות ובהיקפים משתנים.

 

במסגרת פתרונות השאלת מומחים שאנו מציעים, המומחים שלנו מנהלים בעבורכם פרויקטים  של הטמעת תהליכים בתחומים שונים של HR, החל בעולמות הגיוס ומשאבי אנוש וכלה בעולמות ההדרכה והפיתוח הארגוני. בין היתר הם עוסקים בהדרכה ובבניית תוכניות הדרכה, שכר והטבות, פיתוח ארגוני, הערכת עובדים, מודלים, איתור ופיתוח טאלנטים וגיוס. אנו מעמידים לרשותכם קשת רחבה של אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים ממגוון עולמות ה-HR, המקבלים תדיר תמיכה וליווי מקצועי של מנהלי משאבי האנוש הבכירים בחברתנו.

 

היתרון המשמעותי בשירותי השאלת מומחים של Manpower Professional טמון בניסיוננו הרב בניהול אנשים וידע.  לרשותנו עומד מאגר רחב של מומחי HR מיומנים וביכולתנו להתאים את המומחה הנדרש לפי פעילות הלקוח. מאגר זה של מומחים מאפשר גמישות וזמינות מרבית בכל עת, לפי הצורך.

 

השאלת מומחים השותפים שלכם לפתרונות HR מתקדמים

 

 

איך זה עובד?

1
מיפוי צרכים
מיפוי צורכי הארגון והגדרת התחומים בהם נדרש סיוע
2
התאמת צרכים
התאמת מומחים לצורכי הארגון
3
עבודת שטח
עבודת המומחים בשטח ככל הנדרש
4
ליווי
ליווי המומחים והחברה על ידי מנהלי משאבי אנוש בכירים

תכנים נוספים

לכתבות נוספות >