ניהול מתחנה לתחנה
הצורך של הלקוח:
רכבת ישראל היא חברה ממשלתית המתחזקת 69 תחנות ברחבי הארץ ומפעילה כ- 700 רכבות מדי יום, כדי לחבר בין המטרופולינים הגדולים וכן בין ערים, עיירות ויישובים כפריים, בכל מדינת ישראל. מדובר בהתנהלות לוגיסטית מורכבת ביותר, העשויה לגזול זמן, משאבים וכסף, במידה ונערכת באופן פנימי. החברה ביקשה להעביר את כל ניהול קופות ה- ATA, לניהול חוץ מנוסה, וכך לענות על הצורך בשליטה ובקרה מתמידים על היקפי המכירה בכל תחנות הרכבת ברחבי הארץ.הפתרון שסיפקנו:
היכולת שלנו לנהל פעילויות לוגיסטיות מורכבות ולהתאים לכל לקוח את חליפת השירות המתאימה לו, כישורי הניהול הגבוהים שלנו ותהליכי הבקרה הקפדניים שאנו עורכים, באים לידי ביטוי בניהול תחום מורכב זה, המכיל רמת סיכון גבוהה, שכן כל מלאי הכסף ההתחלתי שייך למעשה לנו. אנו מנהלים את כלל ההיבטים של התנהלות מלאי הכספים בקופות ה- ATA בכל תחנות הרכבת:- אחזקת צוות הכולל 4 מנהלי ייצור, שכל אחד אחראי על כ- 17 תחנות של רכבת ישראל.
- אחזקת 4 מנהלי אזור ו- 8 מנהלי כספים.
- פיקוח על התנהלות מלאי הכסף ב- 190 מכונות ATA המוצבות ב- 68 תחנות ברחבי הארץ.
- הקצאת כלכלן לכל תחנה, האחראי לניהול המלאי במכשיר, להפקדות, לפריטות ולבקרה.
- תפעול תקלות וניהול לוגיסטי של רכישת כרטיסים או הטענתם.
- ביצוע ספירות מלאי, ספירות פתע, ספירות חיצוניות ושנתיות בה מעורבת ההנהלה.
- ביצוע ביקורת תפעולית מטעם המטה באמצעות איסוף נתונים, בדיקת תקינות ההפקדות, תחקור ועוד.