לוקחים אחריות לשירות
הצורך של הלקוח:
חברת מנהרות הכרמל מפעילה מערכת כבישי אגרה לקיצור הזמן הנדרש לחציית העיר והנסיעה צפון- דרום. במסגרת השירות, עליה להחזיק מערך גבייה מורכב ודינמי, הדורש ניהול קפדני, זמין ומיומן. לשם כך היא זקוקה למערך שירות המעניק מענה מקצה לקצה עבור כל היבטי תקבולי המזומנים. החל מקליטת הכסף ממשתמשי המנהרות במקום עצמו וכלה בניהולו התזרימי. שירות זה חייב להיות מדויק ואמין. כמו כן, החברה מעניקה שירות תומך בכל המתנהל במקום עצמו.הפתרון שסיפקנו:
השימוש במתודולוגיות חדשניות ומתוחכמות, גיוס ואיוש כוח אדם וניהול ביצועים ומדידה, מעניקים לנו את היכולת לנהל מערך שירות עבור כל פרויקט לכל חברה, תוך שותפות מלאה לתהליך ולקיחת אחריות על העמידה ביעדים, על התוצאות ועל התפוקה. בכל הקשור לניהול שירותי גבייה, אנו מקפידים על עמידה בנהלי הגבייה ועל מיומנות הצוותים, אותם אנו מאתרים עבור תחום רגיש זה. אנו אחראים על ניהול מערך שירות הגבייה הפיסי והכללי של מנהרות הכרמל ועל הנלווים לכך:- איתור וגיוס נציגי שירות ומנהלים בהתאם לדרישות התפקיד והלקוח.
- הכשרה מקצועית של בעלי התפקידים השונים.
- ניהול צוותי הגבייה (טולרים) הנמצאים במנהרות הכרמל ועוסקים בגבייה הפיסית.
- ניהול כספי פריטה בהיקף של מיליוני מטבעות מול ממשקי הפריטה, למשל: רשות הדואר.
- התאמת סוגי המטבעות בהתאם לתעריפים המשתנים.
- ניהול סיירים רגליים, שמסיירים בכבישי המנהרות, ודואגים להתנהלות תקינה של המתרחש במקום: פתרון תקלות וטיפול בעימותים מול לקוחות, במידה ומתפתחים.
- ניהול ביצועים ומדידת אפקטיביות התהליכים לפי SLA, למשל: בדיקת ממוצע הזמן שלקוחות מתעכבים במקום.