ייעוץ

ייעוץ, אימון וניהול קריירה

ללכת בשביל הנכון

מרגישים שאתם דורכים במקום? שאינכם ממצים את מלוא הפוטנציאל שלכם? אנחנו ב-Talent Solutions נסייע לכם להתמקד, לדייק ולהגדיר את המטרות והיעדים שלכם, באמצעות  כלים יישומיים וגישות מתקדמות בתחום של ייעוץ קריירה. בעזרת ליווי אישי ומותאם של מומחי השמה, פסיכולוגים תעסוקתיים, מנטורים,יועץ קריירה ויועצי תדמית, נעזור לכם לחדד ולהבליט את כישוריכם ואת החוזקות שלכם ולייצר ערך אל מול מעסיקים פוטנציאליים, בדרך לבניית הקריירה הבאה שלכם.

במסגרת תהליך אימון, ניהול ו- ייעוץ קריירה של Talent Solutions אנו מספקים חבילת שירותים אשר תסייע לכם לבנות מסלול קריירה שישלב נכונה בין היכולות שלכם לרצונותיכם. התהליך מובנה ומתודולוגי וכולל:

  • חשיבה, הגדרת מטרות ויעדים, תכנון דרכי פעולה והקניית כלים מעשיים להשגת היעדים.
  • חידוד החזון התעסוקתי ובניית תוכנית לרצף תעסוקתי רצוילצורך צבירת ניסיון ומיומנות שיביאו למימושו.
  • בניית תוכנית לחיפוש משרות בתחום עם מנהל הקריירה.
  • עבודה עם ממתג אישי ובכלל זה כתיבת קורות חיים מותאמים, בניית תדמית נכונה ברשתות החברתיות, הכנה לראיונות, מיומנויות ניהול משא ומתן, הכנה לתפקיד חדש ועוד.

יתרונם של שירותי ייעוץ, אימון וניהול קריירה של Talent Solutions טמון בכיסוי המקיף של כל תחום ניהול הקריירה במקום אחד תוך ראיית התמונה המלאה של  הלקוח.  Talent Solutions מעמידה לרשותכם מומחה מנוסה בתחום ייעוץ קריירה, אשר ילווה אתכם צעד אחר צעד ליעדכם.

 

בנוסף לידע שפותח על ידה, נשענת Talent Solutions על מתודולוגיות עבודה מתקדמות שפותחו בחברת  Right Management מבית Manpower  העולמית. מנהלי הקריירה של Talent Solutions  עברו הכשרה והסמכה על ידי חברת  Right Management,לשמש כ-יועץ קריירה בהתאמה לשוק הישראלי.

 

 

פתרונות ייעוץ, אימון וניהול קריירה של Talent Solutions– כל הכלים והתובנות לבניית קריירה מוצלחת
  

רוצים למקסם את הפוטנציאל שלכם? לפרטים נוספים ניתן לפנות לאבידן ליברמן בכתובת דוא"ל [email protected]

 

 

 

 

איך זה עובד?

1
מינוי יועץ קריירה
אישי מנוסה אשר ילווה אתכם בהמשך
2
מפגשי הדרכה ולמידה
בהתאמה לצרכי הלקוח
3
חידוד
החזון התעסוקתי
4
ארגז כלים
למיומנויות חיפוש עבודה
5
מיתוג אישי

תכנים נוספים

לכתבות נוספות >