הצורך של הלקוח:
מגדל ביטוח ופיננסים זיהתה צורך בהקמת מוקד תפעול לתקופה קצובה של שנה, כחלק ממיזוג ושיפור שירותי הלקוח לעובדי המדינה במסגרת מכרז ממשלתי.
התהליך שהובלנו:
- בקמת הפעילות בפרק זמן קצר, גיוסנו צוות רחב של כ-30 עובדים, כולל צוות ניהולי מנוסה.
- עריכת תהליכי הכשרה מיוחדים לצרכי המוקד, וליווי העובדים במהלך כל תקופת הפעילות על מנת להבטיח עמידה ביעדים המוגדרים ובשירות הלקוח.
התוצאות שהבאנו:
- גיוס מהיר של צוות מקצועי ומנוסה, שסייע לחברה להתמודד בהצלחה עם תקופות עומס ודרישות מתחדשות.
- עמידה בלוחות זמנים קצרים והשגת היעדים הארגוניים המובהקים לשיפור שירותי הלקוח.
- הצלחה בהקמת מוקד תפעול חדש שיספק שירות איכותי ומקצועי למורכבות הצרכים השונים של הלקוחות.
ציטוט של הלקוח:
“ניהול הפעילות במגדל ביטוח ופיננסים מספרים על חווית שביעות רצון גבוהה מהזמינות, ההירתמות והאיכות הגבוהה של העובדים המגויסים, והמחויבות המשותפת להצלחת הפרויקט.” – ניהול הפעילות במגדל ביטוח ופיננסים.