הצורך של הלקוח:
רכבת ישראל נדרשה לניהול ותפעול מקיף של מערך הכספים ואספקת שירותים נלווים בתחום מכירת כרטיסים ושירותים נוספים בעשרות אתרי רכבת בפריסה ארצית. הדרישות כללו:
- ניהול כספים: ניהול ותפעול מעגלי הכסף בתחנה, כולל פריטה, הפקדה ובקרת הפקדה של פדיון המכירות
- שירותי קופה: ניהול ותפעול מכונות מכירת כרטיסים וקופות, כולל טיפול בתקלות ובקרות קופה
- בקרת איכות: ביצוע בקרות קופה וספירות תחנה באופן שוטף, כדי להבטיח רמת דיוק ושירות גבוהה
- ניהול אפקטיבי: צוות ניהולי וותיק ומיומן, עשרות עובדים וניהול המערך בפריסה ארצית, תוך הקפדה על נהלים ושיפור מתמיד
- גיוס והכשרה : גיוס והכשרה של צוותים מיומנים, שימור העובדים לאורך זמן והשבחת הידע המקצועי להבטחת מתן שירות מקצועי ויעיל
- שיתוף פעולה רציף : עבודה בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, להבטחת עמידה ביעדים ושיפור השירות באופן מתמיד
התוצאו שהבאנו:
- זמינות 24/7:ניהול ותפעול מערך הכספים בזמינות מלאה, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
- צוות מיומן: צוות עובדים ותיק ומיומן, המספק שירות מקצועי ואמין.
- עמידה ביעדים: עמידה מלאה ביעדים וביצוע כלל השירותים ודרישות הלקוח ברמת שירות גבוהה
- שביעות רצון הלקוח: שביעות רצון גבוהה מאוד של הלקוח, הודות לניהול אפקטיבי ושירות מקצועי ואמין.