// !-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 674976774 --> ?>
It's your time to shine
דף ראשי » המגזין » 10 טיפים לניהול שיהפכו אתכם למנהלים טובים יותר
left right

המדריך לפסגה

הדברים שכדאי לדעת בדרך לפסגה

בקיאות ושליטה בתפקיד חשובות כדי לזכות אתכם בהערכה במקום עבודה, אבל הן לא תמיד התכונות שיזניקו אתכם לעמדת הניהול. אם אתם באמת מכוונים גבוה, כדאי שתתחילו לתרגל כמה צעדי טיפוס

 

כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם בקיאים בתפקיד שלכם בדיוק כמו המנהל/ת שלכם, ואפילו יותר? כמה פעמים הרגשתם, שאם מישהו היה באמת מעריך את המקצועיות שלכם, הייתם כבר מזמן זוכים לקידום? כמה פעמים חשבתם כך – ושם דבר לא קרה?

 

ובכן, תפקיד ניהולי הוא לא תמיד פסגת השאיפות של כל אחד מאיתנו. אבל אם אתם כן נמנים עם הרצים למרחקים ארוכים, ריכזנו בשבילכם מסלול בן עשרה צעדים  שיעזור לכם לטפס כל הדרך לפיסגה.

 

  1. הגדירו מראש נתיב קריירה ניהולי. את השלב הזה כדאי לתכנן מוקדם, עוד לפני שמתחילים את מסלול הקריירה (מצד שני, אף פעם לא מאוחר מדי). הציבו לעצמכם יעד ניהולי, ודונו עם הממונה עליכם באפשרויות הקידום שלכם. שאלו באופן ברור מהם הצעדים המעשיים שעליכם לנקוט כדי להתקדם לשלב הבא בהיררכיה, ואל תהססו לבקש הכוונה.

 

  1. חפשו פרויקטים חדשים. הפגינו רצון להתמודד עם אתגרים חדשים ואל תחששו לקפוץ למים העמוקים. קחו על עצמכם פרויקטים שלא ביצעתם ולא התמודדתם איתם בעבר, מבלי להירתע. גילויי יוזמה ואומץ הם תהליך חשוב באימוץ מאפיינים ודפוסים ניהוליים.

 

  1. מצבו את עצמכם כמומחים. אל תקפאו על השמרים, ופתחו מומחיות בכל מה שקשור לעולם התוכן של המקצוע שלכם. צאו ללימודים, השתלמו, התעדכנו וחפשו דרכים חדשות לשיפור המקצועיות ולהעשרת הידע שלכם באופן מתמשך ומתמיד.

 

  1. הכירו את הארגון שלכם. הישארו מעודכנים בכל מה שקורה בארגון שאתם עובדים בו, בתוך המחלקה שלכם ומחוצה לה. הטו אוזן למה שקורה סביב, השתדלו ליצור קשרים עם גורמים ממחלקות אחרות ולהיות מעורים.

 

  1. היו אנשים של אנשים. גלו פתיחות לעבודה עם אנשים מסוגים שונים ועם מגוון טיפוסים וסגנונות עבודה.

 

  1. גלו גמישות. תמיד שריינו מקום לשינויים בלוחות הזמנים, ביעדים ובתחומי האחריות. יכולת להסתגל לשינויים (גם אם בלתי צפויים) היא תכונה חשובה ומקדמת.

 

  1. אמצו גישה חיובית. אל תניחו לתהליך מורכב או לאנשים פחות נוחים לרפות את ידיכם, להחליש אתכם או לתסכל אתכם. היו בטוחים ביכולות שלכם והפגינו אופטימיות וחיוניות.

 

  1. היו הישגיים. הפגינו תשוקה לנצח. הילחמו על הרעיונות שלכם ואל תוותרו!

 

  1. עלו מעבר לציפיות. הפתיעו, הגדילו ראש. לכו צעד אחד או שניים רחוק יותר ממה שמצפים מכם, כאשר הדבר עשוי להוסיף ערך לפרויקט או למשימה שאתם מבצעים.

 

  1. חפשו דרכים לייעול. רק מפני שדברים מבוצעים בדרך מסוימת אין פירוש הדבר שלא תוכלו למצוא דרכים חדשות לשיפור התהליך. זכרו שאנשים רבים נוטים להיות מקובעים, ומי שמחפש לעלות על מסלול להצלחה בקריירה, חייב למצוא דרכים כדי להתבלט.

 

זכרו, ניהול אינו משימה קלה. עליכם לרצות אנשים רבים עם צרכים מגוונים ושונים, לעיתים סותרים, ובמקרים רבים מציאת נקודת האיזון היא מורכבת למדי. אם לא תחששו מן האתגר ותפעלו בתבונה, קיים סיכוי לא רע שתוכלו להיות מנהלים טובים וסוחפים!

 

אל תעבדו בלחפש עבודה

שלחו קורות חיים ואם אין, השאירו פרטים
ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן

* שדות חובה
אל תעבדו בלחפש עבודה

שלחו קורות חיים ואם אין, השאירו פרטים
ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן

תחומי העיסוק שמעניינים אותי

* שדות חובה
תודה!

הפרטים התקבלו בהצלחה.
אנחנו כבר מחפשים את העבודה הבאה שלך
ונעדכן אותך בהקדם.

תודה!

הפרטים התקבלו בהצלחה.
אנחנו כבר מחפשים את העבודה הבאה שלך
ונעדכן אותך בהקדם.